Jump to content
Zarejestruj się i odbierz darmowego VIPa na 7 dni! Zapraszamy do składania podań ! ×
Zapraszamy na nowy serwer CS:GO ONLY MIRAGE IP: 145.239.24.167:27305 - Rekrutacja na admina otwarta !! ×
Witamy na FragArena.pl - Baw sie dobrze!








Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/31/2020 in all areas

  1. 2 points
    Regulamin serwera [CS:GO ONLY MIRAGE] FragArena.pl 1. Zasady ogólne 1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz regulamin. 1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 1.3 Regulamin oraz taryfikator w każdej chwili może ulec zmianie. 1.4 Na odwołanie się od bana gracz ma 72 godziny. 1.5 Podania na admina składamy w dziale serwera Only Mirage na forum według wzoru w subforum Podania na admina. 1.6 Wszelkie bugi należy zgłaszać na forum w odpowiednim dziale. 1.7 Admin nie jest w stanie sprawdzić wielu graczy za jednym razem pod względem czitów. 2. Rozgrywka 2.1 Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 2.2 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnego bana. 2.3 Zakazuje się wykorzystywania bugów/błędów serwera oraz wchodzenia na textury. 2.4 Zakazuje się w jakikolwiek sposób reklamowania innej sieci serwerów bądż serwera. Skróty nazw innych sieci również są zabronione. 2.5 Zakazuje się podrabiania tagów adminowskich. ([ADMIN],[WŁAŚCICIEL]). 2.6 Zakazuje się podszywania pod admina/właściciela oraz innych graczy. 2.7 Zakazuje się wyśmiewania/krytykowania gry użytkowników bądź ich osoby. 2.8 Zakazuje się puszczania muzyki/bindów oraz nadużywania mikrofonu czy używania modulatora głosu. 2.9 Zakazuje się spamowania/floodowania na czacie. 2.10 Zakazuje się wyzywania/prowokowania/wyśmiewania/krytykowania graczy. 2.11 Zakazuje się utrudniania pracy admina. 2.12 Zakaz skakania po drużynach i podawania info o położeniu graczy. 2.13 Zakazuje się używania nicków mających na celu kogoś obrazić lub poniżyć. 2.14 Gracz jest zobowiązany do utrzymania stabilnego pingu, by nie utrudniać gry innym. 2.15 Wszelkie spory załatwiamy prywatnie a nie na czacie serwerowym. 2.16 Zakazuje się używania avatarów przedstawiających nagość i treści religijne. 2.17 Zakazuje się używania reconnecta po to by zrespić się drugi raz w tej samej rundzie. 2.18 Na serwerze można używać przekleństw ale z umiarem. Ich nadużywanie będzie karane.......... 2.19 Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, powinien zgłaszać na u@ lub na forum. 2.20 Każdy gracz ma obowiązek stosowania się do poleceń wydanych przez admina jeśli są one zgodne z regulaminem. 2.21 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze. 2.22 Nadmierne kampienie jest niedozwolone. 2.23 Zakazuje się przechodzenia do drużyny wygrywającej. 2.24 Zakazane są jakiekolwiek zachowania rasistowskie. 2.25 Skiny wybieramy dopiero po śmierci. 3. Zasady dotyczące zakupu usług na serwerze 3.1 Kupno usługi nie podlega zwrotowi. 3.2 W przypadku otrzymania blokady VAC bądź też bana na serwerze administracja nie odpowiada za zakupione usługi. 3.3 Zakupując usługi liczysz się z tym, że w każdej chwili mogą nastąpić zmiany w ich umiejętnościach. 3.4 Administracja nie odpowiada za wszelkie problemy z działaniem serwera, które mogą spowodować niedziałanie usługi. 3.5 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za pomyłki wynikające z niedokładności zamawiającego. Nie ma wówczas możliwości zwrotu w PLN użytkownikowi, czy zmiany parametrów jego zamówienia. 4. Taryfikator Czitowanie – Ban permanentny. Działanie na szkodę serwera – ban permanentny. Wchodzenie na aktywnym banie – ban permanentny. Reklama czitów, portali z czitami - ban permanentny. Podszywanie się pod admina/gracza – ban max do 3 godzin. Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/adminów – ban do max 24 godzin. Reklama – ban na 1 godzinę -> ban na 1 dzień -> Ban permanentny. Obraza admina lub gracza - blokada mikrofonu/czatu max 30 minut lub ban 2 godziny -> ban 7 dni -> Ban permanentny. Przekroczenie pingu powyżej 150ms – kick -> ban na 5 minut. Nadużywanie mikrofonu – blokada mikrofonu max 30 minut. Używanie niedozwolonego nicku/tagu/avatara – kick -> ban 30 minut -> ban 1 dzień -> ban permanentny. Zgłaszanie cziterów na czacie – blokada czatu max 30 minut. Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – ban 1 dzień -> ban permanentny. Nadmierne kampienie - kick -> ban max 10 minut. Utrudnianie rozgrywki – ban max 30 minut. Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wbiciu admina – blokada mikrofonu/czatu -> ban max 30 minut. Przechodzenie do drużyny wygrywającej – kick -> ban max 10 minut. Nie wykonywanie celów mapy – kick -> ban max 30 minut. Wykorzystywanie bugów mapy – kick -> ban permanentny. Wykorzystywanie bugów serwera – kick -> ban permanentny. Spamowanie na czacie – blokada czatu max 30 minut. Używanie modulatorów głosu – blokada mikrofonu max 30 minut -> ban 1 godzina. Podawanie info o położeniu gracza ze swojego teamu na czacie celem przekazania tej informacji drużynie przeciwnej – blokada czatu max 30 minut -> ban max 30 minut. Spamowanie na u@ - ban max 30 minut. Puszczanie bindów, muzyki – blokada mikrofonu na max 1 dzień. Ciągłe wybieranie skinów podczas rundy a nie po śmierci – kick -> ban na 5 minut. Posiadanie tego samego nicku przez więcej niż jedną osobę - kick -> ban 10 minut -> ban 1 godzina. Prowokacja - blokada czatu 30 minut -> ban 1 godzina -> ban 3 godziny. Utrudnianie pracy adminom - ban na 24 godziny -> ban na 7 dni -> ban permanentny
  2. 1 point
    Nick na serwerze: The Boy ;d Usługa (VIP/SUPER VIP): Super Vip Steam ID (Jeżeli nie masz, zostaw puste):
  3. 1 point
    1. Każdy użytkownik powinien zapoznać się z regulaminem przed rozpoczęciem korzystania z Chatbox'a. Jego nieznajomość nie zwalnia z jego przestrzegania. 2. Chatbox służy do prowadzenia luźnych rozmów, zakazuje się wszczynanie kłótni i prowokacji 3. Zezwalamy na wulgaryzmy, lecz używamy ich z umiarem. 4. Zakaz spamowania, maksymalnie do 3 wpisów pod rząd od jednego użytkownika. 5. Zakaz nadmiernego używania emotikon. 6. Na Chatbox'ie wskazane jest bycie kulturalnym, uprzejmym oraz tolerancyjnym wobec innych użytkowników. 7. Zakazuję się reklamowania innych for o tej samej tematyce. 8. Zakaz proszenia o wypowiedź w tematach (nie dotyczy administracji). 9. Zakazane jest nadmierne korzystanie z CAPS LOCK. 10. Zakaz podawania jakichkolwiek danych osobowych na Chatbox'ie. 11. Treści pornograficzne, niezgodne z polskim prawem oraz inne szkodzące sieci są surowo zabronione! 12. Zastrzegamy sobie prawo do edycji danego wpisu bądź jego usunięcie, jeśli Administracja uzna go, jako nieodpowiedni bądź szkodzący sieci. 13. Na chatbox nie rozwiązujemy spraw związanych z serwerami w tych sprawach piszemy PW do właściciela lub opiekuna danego serwera. 14. Za złamanie regulaminu będą nakładane ostrzeżenia, blokady, o których decyduje osoba uprawniona do tego Regulamin może zostać zmieniony w każdym momencie przez Właściciela sieci FragArena.pl
  4. 1 point
    1. Ogólne zasady obowiązujące na forum: 1.1. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę i akceptacje regulaminu.. 1.2. Zakaz zakładania więcej niż jedno konto. 1.3. Zakazuje się spamowania na forum w postach i na shout boxie. 1.4. Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem. 1.5. Na forum obowiązuje tolerancja oraz kultura. 1.6. Zakaz obrażania, wyzywania innych użytkowników 1.7. Zakaz używania wulgaryzmów. 1.8. Zakaz rozpowszechniania treści rasistowskich, pornograficznych, faszystowskich, komunistycznych, obrażających czyjąś godność religijną. 1.9. Zakaz reklamowania innych serwerów, for. 1.10. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 1.11. Zakaz publikacji danych osobowych,zdjęć bez zgody H@. 1.12. Zakaz korzystania z konta innego użytkownika. 1.13. Administracja nie będzie usuwała konta użytkownika na jego prośbę. 1.14. Przejawy chamstwa, braku kultury, szantażu, prześladowania, stalkingu będą surowo karane i zwalczane. 1.15. Wypowiadając się w podaniach użytkownik musi uzasadnić swoją wypowiedź. Nie uzasadniona wypowiedź w podaniu będzie karana warnem. 1.16. Za złamanie dowolnego punktu regulaminu dostaniesz informację ostrzegającą lub zostaniesz ukarany warnem (powyżej 8 pkt = ban) lub banem permanentnym. 2. Posty i tematy 2.1. Przed napisaniem jakiegokolwiek postu na forum użyj wyszukiwarki być może taki temat już istnieje. 2.2. Nazwa tematu powinna być adekwatna do treści postu. 2.3. Tematy umieszczaj w odpowiednich działach. 2.4. Zakaz używania wulgaryzmów oraz obrażania innych użytkowników. 2.5. Zakaz łamania praw autorskich (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r.), 2.6. Zakaz publikowania treści pornograficznych. 2.7. Zakaz wrzucania zdjęć z osobami które nie wyraziły zgody na ich publikacje. 2.8. Zakaz nadużywania emotikon. 2.9. Zakaz spamowania. 2.10. Nie umieszczaj takich samych wątków w kilku działach. 2.11. Zakaz pisania postu dużymi literami. 2.12. Zakaz pisania posta pod postem. 2.13. Nie wypowiadamy się w starych tematach 2.14. Nazwa tematu nie może zawierać: - adresów stron - wyzwisk - IP 2.15. Offtopic jest dozwolony w dziale do tego przeznaczonym. 2.16. Staraj się pisać posty zgodnie z zasadami ortografii 3. Avatar, podpis, sygnaturka, status 3.1. Avatar, podpis, sygnatura nie mogą być obraźliwe, prowokacyjne. 3.2. Promowanie w sygnaturze bądź avatarze adresów do stron pornograficznych lub innych godzących w przyjęte zasady netykiety jest zabronione. 3.3. Zakaz umieszczania linków do stron zewnętrznych w statusach. 3.4. Avatar, podpis, sygnaturka, status nie może zawierać żadnych treści reklamujących. Copyright by ~Dirr. dla FragArena.pl Zakaz kopiowania Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie.
×
×
  • Create New...