Skocz do zawartości
Zarejestruj się i odbierz darmowego VIPa na 7 dni! KLIKNIJ ! ×

Partnerzy / Sponsorzy

Rekrutacja na UBTeam CS:GO otwarta! Zapraszamy do składania podań!

regulamin Regulamin serwera CS:GO [ONLY MIRAGE 5vs5]


Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Moderator
Napisano (edytowane)

&1. Wstęp
1.1. Niniejszy regulamin jest własnością sieci DevStrike.PL. Zakaz kopiowania bez zgody zarządu.
1.2. Grając na serwerze Only Mirage 5vs5 akceptujesz regulamin.
1.3. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.4. Złamanie regulaminu pod wpływem używek nie zwalnia z odpowiedzialności.
1.5. Gracz zobowiązany jest do przestrzegania zasad netykiety.
1.6. Zarząd DevStrike.PL zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili bez obowiązku powiadamiania o tym użytkowników i graczy serwera.


&2. Postanowienia ogólne
2.1. Używanie programów wspomagających (cheaty) jest zakazane.
2.2. Reklamowanie innych sieci, serwerów lub stron nienależących do DevStrike.PL/FragArena.PL jest zakazane.
2.3. Rozpowszechnianie treści: rasistowskich, nazistowskich, faszystowskich itd. jest zakazane.
2.4. Łamanie regulaminu przez innych graczy nie upoważnia nikogo do tego samego. 
2.4a. Sytuacje z pkt. 2.4. należy natychmiastowo zgłosić do aktywnego administratora serwera.
2.5. Na serwerze obowiązuje stu procentowa kultura w stronę kobiet. Wszelkie postawy seksistowskie oraz tzw. "stulejarstwa" są kategorycznie zakazane!
2.6. Prowokowanie do różnego typu kłótni i sporów jest zakazane.
2.7. Ping gracza nie powinien przekraczać 120ms, a model postaci nie powinien klatkować.
2.8. Wyśmiewanie się z czyjegoś głosu (brak mutacji, wada wymowy itd.) jest zakazane.
2.9. Na serwerze obowiązują cele mapy (TT podkłada bombę, CT broni miejsc, gdzie ową bombę można podłożyć, w przypadku podłożenia bomby - CT stara się tą bombę rozbroić).
2.10. Na serwerze dozwolone jest "rushowanie" każdej z drużyn.
2.11. Wzajemne podpowiadanie, gdy jesteśmy w przeciwnej drużynie przez jakikolwiek komunikator jest zakazane.
2.12. Zmiana drużyny bez sensownego powodu lub nakazu administratora jest zakazana.
2.13. Nick oraz awatar w grze nie może zawierać treści obrażających, reklamujących, rasistowskich, pornograficznych itd.
2.14. Podszywanie się pod administrację lub innych graczy jest zakazane.
2.15. Utrudnianie gry innym graczom (np. poprzez blokowanie im ruchów) jest zabronione.
2.15a. Wyrzucanie bomby przez zespół terrorystów w miejscu odrodzenia uważane będzie za utrudnianie gry oraz surowo karane.
2.16. Korzystanie z bugów serwera jest zabronione, a spotkane bugi należy natychmiast zgłosić do Zarządu Serwera.
2.17. Gracz ma obowiązek podania swojego prawdziwego, głównego konta z gry w przypadku, gdy zostanie o to poproszony przez administrację.
2.18. Zakazane jest granie na tzw. multi-kontach. Wyjątki obowiązkowo należy zgłosić do zarządu serwera.
2.19. Zakazany jest "save" broni w godzinach darmowego, nocnego VIP'a (23:00 - 09:00).


&3. Administracja
3.1. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do zbanowania za czyn niezapisany w regulaminie, jeżeli uzna, że czyn ten działa na szkodę serwera lub całej sieci (DevStrike.PL, FragArena.PL).
3.2. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do zbanowania graczy NON PRIME z 1-5 poziomiem CS:GO, którzy grają podejrzanie dobrze.
3.3. Administracja serwera zastrzega sobie prawo do zbanowania permanentnie osoby zablokowanej na naszym Discordzie lub Forum.
3.4. Administracja ma obowiązek przestrzegania regulaminu tak, jak każdy inny gracz.
3.5. Administracja ma obowiązek poinformowania gracza, gdy ten łamie regulamin serwera.
3.6. Administracja ma obowiązek uargumentowania nadanego wcześniej bana/kicka/muta itd.
3.6a. Wyjątek stanowi Zarząd Serwera.
3.7. Administracja ma obowiązek banowania graczy według wskazanego wcześniej Taryfikatora Kar.
3.7a. Wyjątek stanowi Zarząd Serwera.
3.8. Administracja ma obowiązek udzielania pomocy graczom w każdej możliwej sytuacji.
3.9. Administracja ma obowiązek rozpatrywania każdego zgłoszenia na [email protected]
3.10. Administracja ma prawo do zbanowania osoby łamiącej regulamin tylko wtedy, gdy jest w 100% pewna, że dana osoba rzeczywiście łamie regulamin.
3.11. Administracja ma kategoryczny zakaz wywyższania się z powodu posiadania wyższej posady na serwerze.
3.12. Administracja ma kategoryczny zakaz przenoszenia relacji z innymi do swojej "pracy". Każda faworyzacja bądź specjalne nadawanie dłuższych kar skończy się natychmiastową degradacją takowego administratora.
3.13. Administracja ma obowiązek pomocy użytkownikowi, który o pomoc prosi w prywatnej wiadomości na platformie Steam bądź forum.
3.13a. Administracja nie ma obowiązku odpowiadania na wiadomości typu "jesteś, napisz jak będziesz, pomocy itp.".
3.14. Administracja nie jest zobowiązana do odpowiadania na prywatne wiadomości na Discordzie.
3.14a. Do kontaktu z administracją poprzez Discord służą wyznaczone do tego kanały.
3.14b. Serwer nie odpowiada za kulturę administratora w prywatnej wiadomości wysyłanej do gracza na Discordzie.
3.15. Administracja ma obowiązek zachowania najwyższej kultury osobistej w każdej chwili.
3.16. Każdy złamany wyżej punkt (przez administratora serwera) powinien zostać zgłoszony do Zarządu Serwera.


&4. Komunikacja na serwerze
4.1. Spam/Flood na chacie tekstowym jest zakazany.
4.2. Spam/Flood na [email protected] jest zakazany.
4.3. Przeklinanie na serwerze dozwolone jest z umiarem lub po godzinie 22:00 (do 6:00).
4.4. Obrażanie innych graczy, administracji jest surowo karane.
4.5. Prowokacja pisemna/głosowa w postaci słów "es, łatwo, noob, za 0 itd." jest zakazana.
4.6. Nadużywanie chatu głosowego jest zabronione.
4.7. Wszelkie bindy, modulatory używane w komunikacji głosowej, utrudniające innym rozgrywkę są zakazane.
4.8. Na serwerze obowiązuje zasada mikrofonu po mutacji. Gracze bez mutacji mogą używać mikrofonu (np. do podania informacji), ale nie mogą go nadużywać!

&5. Taryfikator Kar
5.1. Cheaty [2.1] -> Ban Permanentny
5.2. Reklama [2.2] -> Ban na Rok
5.3. Treści Rasistowskie/Nazistowskie/Faszystowskie [2.3] -> Ban od 1 Godziny do 3 Dni.
5.4. Postawa seksistowska [2.5] -> Ban od 1 Godziny do Tygodnia.
5.5. Prowokacja [2.6/4.5] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Dnia - możliwy mute.
5.6. Wysoki ping/Klatkowanie postaci [2.7] -> Kick, Ban od 10 Minut do 30 Minut.
5.7. Wyśmiewanie się z głosu [2.8] -> Kick, Ban od 30 Minut do 1 Dnia - możliwy mute.
5.8. Cele mapy [2.9/2.19] -> Kick, Ban od 10 Minut do 12 Godzin.
5.9. Podpowiadanie [2.11] -> Kick, Ban od 30 Minut do 3 Dni.
5.10. Zmiana drużyny [2.12] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Godziny.
5.11. Nieregulaminowy nick [2.13] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Godziny - możliwa zmiana nicku.
5.12. Podszywanie się [2.14] -> Ban od 1 Godziny do Tygodnia.
5.13. Utrudnianie gry [2.15/2.15a] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Dnia.
5.14. Wykorzystywanie błędów [2.16] -> Ban od 1 Godziny do Tygodnia.
5.15. Main-konto [2.17] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Godziny.
5.16. Multi-Konto [2.18] -> Ban Permanentny
5.17. Spam/Flood [4.1/4.2/4.6] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Godziny - możliwy mute.
5.18. Kultura [4.3] -> Kick, Ban od 10 Minut do 3 Godzin - możliwy mute.
5.19. Obrażanie graczy [4.4] -> Kick, Ban od 30 Minut do 3 Dni.
5.20. Obrażanie administracji [4.4] -> Ban od 1 Godziny do Tygodnia.
5.21. Bindy [4.7] -> Kick, Ban od 10 Minut do 5 Godzin - możliwy mute.
5.22. Mutacja [4.8] -> Kick, Ban od 10 Minut do 1 Godziny - możliwy mute.


Przed każdą blokadą administrator jest zobowiązany do upomnienia oraz ostrzeżenia (kick) osoby łamiącej regulamin.
Kara uzależniona jest od woli administratora, o karze w miejscach "możliwy mute/zmiana nicku" decyduje sam administrator.
W sytuacjach nadzwyczajnych blokada może być inna niż przewidziano w powyższym taryfikatorze.



Autorstwo: @ MrDevix
©️ Wszelkie prawa zastrzeżone.

Edytowane przez MrDevix
Zmiany w regulaminie - 06.04.2021r.

2ce1bbeacaf77316med.png.7e19e15cc1908520e294d00b7dfc3d99.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Dirr zmienił nazwę tematu na Regulamin serwera CS:GO [ONLY MIRAGE 5vs5]
  • MrDevix zakrył i odkrył this temat
  • Moderator
Moderator

Poważne zmiany w regulaminie! Obowiązują one od godziny 12:00 dnia 06.04.2021r.

Dodano punkt 1.6, 2.15a, 2.19.
Poprawiono błędy w punktach 1.5, 2.9, 3.3.
Zmieniono punkt 3.13, 3.13a, 3.14, 3.14a, 3.14b, 3.15, 3.16.

Zmieniono cały Taryfikator Kar - punkt 5.1-22.


(wiadomość ta zostanie usunięta po kilku dniach od jej wstawienia)

2ce1bbeacaf77316med.png.7e19e15cc1908520e294d00b7dfc3d99.png

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...