TwujStary Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja (edytowane) Nick podczas gry: Twuj Stary IP/SteamID: STEAM_0:0:100561574 Typ serwera: COD 1001 LEVEL \\ [* COD 1001 LEVEL | 2 PERKI | KLANY *] *FRAGARENA.PL* (cs_alenmak) Nick admina od, którego dostałeś/aś bana: Gryzon Data, godzina otrzymania bana: 22.05.2025 - 20:48:08 Wyjaśnienie: Co tu wyjaśniać, latam sobie, gram i byliśmy na dziwnej mapie (nawet jej nie znam) strasznie mała z hostami(?) no i przeskanowałem kolege który mnie zbanował przez drzwi kierujące do hostów (poprostu intuicja) i dostałem instant bana z tego powodu. Mam rozumieć, że przez ściany skanować nie wolno? Ban jest totalnie bez sensu i nie słuszny, demka nie mam oraz nie udało mi się złapać powtórki z AMD ale jak czytałem zasady to Admin banujący ma demko oraz musi je opisać więc poproszę o te demko w tym temacie albo z osobami wyżej się dogadać na ten temat bo to jest śmieszne, w csa gram od X lat w CS:GO/2 też. Proproszę o szybką odpowiedź i mam nadzieje że ban zostanie zdjęty. Ban za niewinność. Trzeba umieć grać poprostu co ja poradze :c. Edit: Nawet się doinformowałem i widzę, że jesteś Właścicielem serwera COD MOD, czyli prawdopodobnie nie musisz z innymi tego uzgadniać no cóż ale kara wymierzona w moją strone nie jest w żaden sposób poprawna tyle mogę powiedzieć Wydruk z konsoli: [FB]-------------------------------------[FB] ||| Zostales zbanowany ||| Nick: Twuj Stary ||| IP: **************** ||| SteamID: STEAM_0:0:100561574 ||| Przez admina: Gryzon ||| Powod: Czitowanie ||| Czas nadania bana: 22.05.2025 - 20:48:08 ||| Dlugosc bana: Permanentnie ||| Serwer: [* COD 1001 LEVEL | 2 PERKI | KLANY *] *FRAGARENA.PL* (cs_alenmak) ||| Wygasnie: Nigdy ||| Zapraszamy na FragArena.pl do wyjasnienia sytuacji [FB]-------------------------------------[FB] Edytowane 22 Maja przez TwujStary 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...