Jump to content
Zarejestruj się i odbierz darmowego VIPa na 7 dni! KLIKNIJ! ×
Reklamuj naszą sieć i zgarniaj nagrody! ×

Partnerzy / Sponsorzy

regulamin Regulamin Serwera Only Mirage


Recommended Posts

 

banerek_regulamin.png

1. Postanowienia ogólne

1.1 Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz ten regulamin.

1.2 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania.

1.3 Na serwerze zabronione jest używanie jakiegokolwiek oprogramowania zewnętrznego, mającego na celu wspomaganie rozgrywki (Cheatowanie) oraz ich reklamowanie, promowanie, wysyłanie linków.

1.4 Zakazuje się wchodzenia na serwer podczas aktywnych blokad.

1.5 Dopuszczalny maksymalny ping wynosi 150ms.

1.6 Zakaz wykorzystywania błędów w działaniu serwera, takie przypadki należy zgłosić na forum.

1.7 Zabrania się utrudniać pracę administracji w szerokim tego stwierdzenia znaczeniu.

1.8 Administrator ma prawo poprosić użytkownika o ustawienie swojego profilu jako publiczny, celem sprawdzenia potrzebnych mu informacji.

1.9 Administracja wyższa zastrzega sobie prawo do zbanowania osób mogących mieć zły wpływ na serwer lub tych, które w jakikolwiek sposób zaburzają życie serwera.

1.10 Surowo zabrania się podszywania pod administratorów bądź innych graczy.

1.11 Zabrania się reklamowania innej sieci serwerów.

1.12 Na serwerze zabrania się celowego reklamowania kont/kanałów/profili w serwisach społecznościowych.

1.13 Zabrania się ujawniania prywatnych danych osobowych/zdjęć.

1.14 Serwer nie jest miejscem do dokonywania wymian między graczami ani serwisem ogłoszeniowym.

1.15 Regulamin może ulec zmianie w każdej chwili.

 

2. Postanowienia dotyczące zachowania i rozgrywki

2.1 Zabronione jest ustawianie nicków/tagów/avatarów wulgarnych (pornograficznych), obrażających kogoś, nicków administracji serwera, a także tych, mających na celu szydzenie z danej religii.

2.2 Zabrania się jakiegokolwiek wyzywania, poniżania, dyskryminowania oraz prowokowania innych ze względu na płeć, wiek, pochodzenie, religię, umiejętności gry* lub (czy też) nie zahaczając o wyżej wymienione przyczyny.

2.3 Zabronione jest propagowanie rasizmu, faszyzmu i nazizmu w jakichkolwiek ich formach.

2.4 Zabrania się poruszania tematów nieodpowiednich, które inni gracze mogą źle odebrać, a nawet i wywołać wszelkiego rodzaju kłótnie i spory (Branie narkotyków, dopalaczy, Homofobia etc...).

2.5 Propagowanie nieprawdziwych informacji na temat zarządu serwera, administracji, oczernianie i publiczne kwestionowanie/szydzenie (z) ich decyzji, wywołując przy tym kłótnie jest traktowane jako działanie na szkodę serwera.

2.6 Zakazuje się nadmiernego używania mikrofonu, puszczania muzyki, używania bindów, modulatorów głosu i innych utrudnień rozmowy i gry (Osoby bez mutacji mogą używać mikrofonu przy odpowiednim zachowaniu i spokoju wypowiedzi [bez żadnych krzyków, podnoszenia głosu]).

2.7 Podpuszczanie graczy do wykonywania czynności, które mają na celu utrudnić rozgrywkę, jest surowo karane (demos, m_yaw...).

2.8 Zakazuje się wszelkiego rodzaju spamowania na czacie.

2.9 Na serwerze należy wykonywać cele mapy. Zabrania się jakiegokolwiek przeszkadzania w grze swojej drużynie (Celowe strzelanie po sojusznikach, rzucanie granatów pod nogi, wyrzucanie bomby...)

2.10 Zabronione jest zgłaszanie graczy łamiących regulamin serwera w czacie, bądź informowanie go, że wszedł administrator serwera. Wszelkie takie zachowania należy zgłaszać na czacie administracyjnym ([email protected]). W przypadku braku obecności administratora możesz zgłosić skargę na danego gracza w odpowiednim dziale. [email protected] to czat do administracji, zabrania się spamowania na nim.

2.11 Zakaz korzystania z komunikatorów głosowych w celu podawania informacji drużynie przeciwnej.

2.12 Wszelkiego rodzaju wygląd broni (skiny, naklejki) należy wybierać po śmierci, aby nie przeszkadzać w grze swojej drużynie.

2.13 Zakaz celowego zmieniania drużyn w celu podania informacji o przeciwnikach/sojusznikach.

2.14 Zabrania się wchodzenia na mapie w miejsca, w które nie da się wskoczyć bez podwójnego skoku lub runboosta.

2.15 Nadmierne kampienie jest niedozwolone.

*Ze względu na umiejętności gry - Na przykład ciągłe spamowanie zwrotami typu "ez", "łatwy jesteś" etc.

 

3. Postanowienia dot. systemu wPLN znajdującego się na serwerze

3.1 Zabrania się wchodzenia na serwer na kilka kont (tudzież ze znajomymi) w celu nabijania wirtualnego waluty.

3.2 Gracz z blokadą VAC nie ma możliwości korzystania z ww. systemu.

3.3 Od momentu zlecenia oraz zatwierdzenia (zatwierdza @  Doktorek ) wypłaty wPLNów, czas oczekiwania wynosi do 30dni.

3.4 Minimalna wypłata wynosi 2000 a maksymalna 10000.

3.5 Maksymalna ilość zakolejkowanych zleceń wynosi 3, dopiero po zatwierdzeniu wypłaty kolejne zlecenie może wejść w kolejke.

 

4. Taryfikator kar

 

Cheatowanie – Ban permanentny.

Granie na serwerze z blokadą na grę - Ban permanentny.

Działanie na szkodę serwera – Ban permanentny.

Wchodzenie na aktywnym banie – Ban permanentny.

Reklama cheatów, portali z cheatami - Ban permanentny.

Podszywanie się pod administratora/gracza – Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Wszelkiego rodzaju groźby skierowanie w stronę graczy/administracji serwera – Ban permanentny.

Reklamowanie – Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Obraza admina lub gracza – Blokada komunikacji 30 minut/ban na 60 minut -> Ban na 360 minut -> Ban na 24 godziny -> Ban na 3 dni -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Przekroczenie pingu powyżej 150ms – 2x kick -> Ban na 5 minut -> Ban na 15min.

Używanie niedozwolonego nicku/tagu/avatara – Kick -> Ban na 30 minut -> Ban na 360 minut -> Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Zgłaszanie osób łamiących regulamin na czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut.

Podpowiadanie sobie na TS3, Skype, Discord itp. – Ban permanentny.

Nadmierne kampienie - Kick -> Ban na 5 minut -> Ban na 10 minut.

Utrudnianie rozgrywki – Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut.

Poinformowanie gracza łamiącego regulamin o wejściu admina – Blokada mikrofonu/czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut.

Niewykonywanie celów mapy – Kick -> Ban na 30 minut -> Ban na 60 minut.

Wykorzystywanie błędów serwera – Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

Spamowanie w czacie – Blokada czatu na 30 minut -> 60 minut -> 360 minut -> 24 godziny.

Używanie modulatorów głosu – Blokada mikrofonu na 30 minut -> 360 minut -> 24 godzny.

Podawanie informacji o położeniu graczy – Blokada czatu na 24 godziny.

Spamowanie na [email protected] - Kick -> Ban na 30 minut.

Puszczanie bindów, muzyki – Blokada mikrofonu na 360 minut -> 24 godziny -> 7 dni.

Ciągłe wybieranie skinów podczas rundy – Kick -> Ban na 5 minut.

Utrudnianie pracy administracji - Ban na 24 godziny -> Ban na 7 dni -> Ban permanentny.

W przypadku kolejnego łamania regulaminu przez gracza administrator ma prawo przedłużyć karę dwukrotnie.

Łamanie zasad, które nie zostały opisane w regulaminie, a są uważane za niestosowne - ban według uznania admina.

 

-----

Administracja serwera może w każdej chwili zmienić regulamin.

Administrator może podjąć decyzję o podwyższeniu kary, jeśli sytuacja tego wymaga.

Edited by imdxro
  • Lubię to! 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...