Skocz do zawartości
Zapraszamy na nowy serwer CS:GO ONLY MIRAGE IP: 145.239.24.167:27305 - Rekrutacja na admina otwarta !! ×
Zapraszamy na konkurs TOP15 serwera OnlyDD2 oraz zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie serwera OnlyDD2 #2 :) ×
Witamy na FragArena.pl - Baw sie dobrze!








Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 05.07.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 12 punktów
    ADMINISTRACYJNE 1. Najlepszy Właściciel: @ Dirr 2. Najlepszy Administrator: @ Dirr @ In4maTor 3. Najlepszy Junior Admin: @ BaZyLiszEk @-.- 4. Najlepszy Moderator: @ JanRodo 5. Najlepszy Redaktor: @ In4maTor @ Rudaa [*] xD 6. Najlepszy Opiekun Serwera: @ Jan z 3 liter [*] <3 @ Spaker @ Planek DD2 7. Najlepszy Admin TS3: @ Planek DD2 8. Najlepszy Admin Serwera: @ wazzup JB @ Planek DD2 @ IGNIS JB 9. Najlepszy Właściciel Serwera: @ BaZyLiszEk @ -,- @ Torcik 10. Najlepszy Grafik: @ Secuuu SPOŁECZNOŚCIOWE 1. Najlepszy Avatar: @ DiabeUeK @ SyMa @ Demonized :D 2. Najlepszy opis: @ Klaudiaaa JB <3 3. Najładniejsza dziewczyna: @ Klaudiaaa JB @ Zuzkaaa @ Rudaa 4. Największy Nolife: (tutaj wiadomo xD) @ sebek123c STRAŻNIK JB @ Szatanista69 [*] <3 5. Najsurowszy Admin: @ wazzup JB 6. Największy spamer czatbox: @ NinjaV2 @ Roten @ Klaudiaaa JB 7. Największy spamer na forum: @ NinjaV2 8. Najmniej doceniona osoba: @ -,- @ panvipeszu CS 1.6 @ Planek DD2 9. Najbardziej zaangażowana osoba: @ In4maTor @ Spaker 10. Najspokojniejsza osoba: @ Szymeeek JB @ MajoR @ Klaudiaaa JB XDDD 11. Niecierpliwa osoba: @ wazzup JB @ P3vor @ Prima Sort. 12. Najleniwsza osoba: @ GoldNovaMaster JB @ FajaMaDuzeJaja JB :P 13. Największy cheater: @ Piotrus 14. Najbardziej wredna osoba: @ panvipeszu CS 1.6 :D @ wazzup JB @ P3vor xD 15. Najbardziej lubiana osoba: @ Zuzkaaa ;) @ DiabeUeK @ MajoR 16. Najprzystojniejszy chłopak: @ Planek DD2 :d @ MajoR XD 17. Największa fajtłapa forum: @ NinjaV2 :D @ Mareczek21 18. Najgorszy Admin: Brak ;) 19. Najgorszy Opiekun: Nie ma takiego :) 20. Najsympatyczniejsza osoba: @ Zuzkaaa @ Torcik @ Szymeeek JB
  2. 7 punktów
    MAFIA Konkurs odbędzie się dnia 18.07 (sobota) o godzinie 20:00 Prowadzący: @ KOALA JB Nagrody: - Wygrana przez miasto ~ 7 żywych graczy miasta, gdy liczba przekroczy 7, wylosowane zostaną 3 osoby ~ Super VIP na 5 dni - Wygrana przez mafię ~ wszyscy mafiozi ~ Super VIP na 5 dni @ Admin CS 1.6 JB @ Admin CS 1.6 STRAŻNIK JB @ Użytkownik @ Kobieta Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie!
  3. 7 punktów
    Moja taka pierwsza w życiu praca właściwie, mam nadzieję że nie jest najgorsza :p
  4. 6 punktów
    Autorskie fest xD
  5. 6 punktów
  6. 5 punktów
    Siemano, kolejna nutka nagrana na spontanie! Tym razem troche lepiej mi wyszlo tekstowo. Licze na szczery odbior ;>.
  7. 5 punktów
    Witam. Bardzo prosty konkurs polegający na pokazaniu najlepszego wyniku na koniec mapy w postaci screena z serwera. Konkurs potrwa 2 tygodnie do 27 lipca godz 21:00. Zwycięzca otrzyma 50 zł PSC/PayPal. Zasady: Wstawiamy screen z mapy przedstawiający nasz serwer wraz ze statystykami z tabeli (domyślnie klawisz TAB) Nick na serwerze musi być chociaż trochę podobny do nicku na forum. Ilość punktów do ilości śmierci ma znaczenie. Na screenie musi być co najmniej 10 aktywnych graczy (np. 5 osob w CT i TT) Wszelkie próby oszustwa będą karane. Za 1 miejsce nagroda w wysokości 50 zł, za 2 i 3 VIP na serwerze. Jeżeli zgłosi się mniej niż 7 osób w konkursie, to nagroda będzie niższa. Informacje: 1 punkt na serwerze otrzymujemy za asystę już od 1 HP. 2 punkty otrzymujemy za zwykłe zabicie gracza. 3 punkty otrzymujemy za zabicie gracza strzałem w głowę.
  8. 4 punkty
    Witajcie w serii "Dokończ zdanie", w tej drugiej edycji udział wzięli; @ Dirr @ In4maTor @ Klaudiaaa @ Roten Oto ich wersje zdań; 1. Moim największym marzeniem jest... @ Dirr Skok z samolotu. @ In4maTor Bycie administratorem największej sieci CS. Damy radę? :D @ Klaudiaaa Pójść na koncert Maty. @ Roten Wyjazd na Malediwy. 2. Codziennie myślę o... @ Dirr Gofrach bananowych z bitą śmietaną i polewą toffi. @ In4maTor Co polepszyć na forum. @ Klaudiaaa O żarciu halo. @ Roten Swojej Babie. 3. W dzieciństwie nie lubiłam/em jeść.. @ Dirr Zup. @ In4maTor Pomidorów. @ Klaudiaaa Byłam zajebista i wszystko żarłam, więc nic takiego nie było. @ Roten Ryb. 4. Nie potrzebuje... @ Dirr Żony. @ In4maTor Telefonu, aby korzystać z internetu. @ Klaudiaaa Chłopaka es XD. @ Roten Piwa. 5. Nie znoszę, gdy w domu... @ Dirr Jest gorąco. @ In4maTor Są komary wrrrrr :(. @ Klaudiaaa Rozkazuje mi się. @ Roten Jest brudno. 6. Rozwiń skrót PAK @ Dirr Polski Aktor Komedii. @ In4maTor Polska Akademia Katowania. @ Klaudiaaa Pakowanie antybiotyków Klaudii. @ Roten Polski animowany kondom. Niestety piąta osoba nie postanowiła poświęcić trzech minut na dokończanie zdań.
  9. 4 punkty
    Regulamin serwera DD2 #2 1. Zakaz używania jakichkolwiek wspomagaczy oraz wspomagaczy ułatwiających "movement". 2. Zakaz reklamowania innych sieci niż FragArena. 3. Mikrofon 16+, natomiast osoby poniżej 16 wieku mogą go używać tylko do podawania informacji. 4. Gracz na wstawienie screenów ma 48h . 5. Omijanie banów grozi przedłużeniem lub ponownym banem (ban permanentny). 6. Zakaz używania obraźliwych nicków. 7. Zakazane jest podszywanie sie pod innych gracz lub administracje. 8. Na respawnie TT można przebywać maksymalnie do 1:00. 9. Celem drużyny TT jest podłożyć bombę oraz bronić jej przed rozbrojeniem. 10. Celem drużyny CT jest bronic bombsite przed podłożeniem bomby. 11. Dozwolone jest używanie wulgaryzmów, ale z umiarem. 12. Zakaz puszczania jakiejkolwiek muzyki przez mikrofon. Taryfikator kar DD2 #2 1 .Używanie wspomagaczy -> ban [1 tydzień/permanentny] 2 .Nie wykonywanie celi -> kick/slay lub ban do 30 minut jeśli gracz nadmiernie ich nie wykonuje 3. Kampienie na respie po upływie 1:00 -> kick/slay 4. Spamowanie na czacie ogólnym bądź na [email protected] -> ostrzeżenie/ban do 3 godzin 5. Posiadanie zbyt dużego pingu -> kick/ban do 30 minut 6. Nadużywanie mikrofonu -> kick/ban do 1 dnia 7. Podszywanie się pod gracza lub administracje -> kick/ban od 1 dnia do bana permanentnego 8. Wulgarny nick -> ostrzeżenie/kick/ban do 3 godzin 9. Reklamowanie innych sieci -> ban [od 1 tygodnia do bana permanentnego] *Regulamin będzie sukcesywnie poprawiany i aktualizowany.
  10. 4 punkty
  11. 4 punkty
    Cześć, tutaj będą wrzucane linki do wszystkich filmów wychodzących pod szyldem ES Sp. z o.o. Pozdrawiamy Członkowie grupy: @ Planek @ Szymeeek @ MajoR @ GibiToZiomal @ Torcik
  12. 4 punkty
  13. 4 punkty
    Witam wszystkich bardzo serdecznie :) W raz z @ Roten postanowiliśmy stworzyć team w CS:GO, który zwie się "FragMania". OFERUJEMY: Duże Zaangażowanie w ogólny rozwój teamu. Przyjazną atmosferę i brak kłótni. Autorskie LOGO teamu. Tag przy nicku : ,,FragArena.pl| Kanał na Discord lub Teamspeak3 "FragMania" Turnieje oraz Faceity "Jak będziemy zgraną ekipką" Będzie to zarazem reklamą dla forum jak i dobrą zabawą dla wszystkich, poszukiwane są osoby, które spełniają nasze wymagania. Jeżeli spełniasz wymagania i jesteś zainteresowany proszę o napisanie pod tematem komentarz. - Ranga minimum MG2. - Sprawny mikrofon i dobra komunikacja. - Konto ze statusem PRIME. - Minimum 300h przegrane w CS:GO - Znajomość map : Mirage, Inferno, Train, Cache, Vertigo, Dust2 - 3 lvl w Faceicie "Mogą być wyjątki" - Nie używamy żadnych wspomagaczy chyba nie chcemy żeby nam mecze odejmowało. - Wymagany Discord lub TeamSpeak3. - Wiek minimum 15 lat "Mogą być wyjątki". - Ranga musi być wbita przez gracza, czyli nie boostowana. - Znajomość smoke, fleshy itp na mapach podanych w "Znajomość map" - Aktywność. - No toxic. PS: Gracz, który będzie zainteresowany i spełniał wymagania będzie testowany na meczach rankingowych. Pozdrawiam.
  14. 4 punkty
    ustawiłem na mapie 1300 królików. A w grze pokazało się 252. TAKA CIEKAWOSTKA
  15. 4 punkty
    karuzela w wesołym miasteczku
  16. 4 punkty
    GameMenu FragArena.pl Instalacja Plik GameMenu wrzucamy do: Steam: <ŚCIEŻKA DO FOLDERU STEAM>\Steam\steamapps\common\Half-life\cstrike\resource Non Steam: <ŚCIEŻKA DO FOLDERU CS>\cstrike\recource lub <ŚCIEŻKA DO FOLDERU CS>\cstrike_polish\resource [ ! ] Na niektórych wersjach Non Steam może nie działać! (m.in cssetti) [ ! ] Wraz z nowymi serwerami na sieci, plik będzie aktualizowany [ ! ] POBIERZ (KLIKNIJ) Dodatkowe informacje
  17. 4 punkty
  18. 4 punkty
  19. 4 punkty
    Imię: Damian Hosting serwera: Aktualnie VPS, później Dedyk. Mod serwera: Deathrun Classic Ilość właścicieli serwera: 1 Ilość opiekunów serwera: 0 Ilość slotów: 32 Wiek właścicieli serwera + opiekunów: 24 Link do GameTracker'a: Aktualnie Brak 185.242.133.187:27015 IP serwera TESTOWEGO Od kiedy serwer posiadasz: Testowy od Kliku dni, gdzie sprawdzam dany Plugin czy Ma sens Aktywna reklama: Będzie Kontakt: PW Dlaczego wybrałeś naszą sieć: Bo nie stoi na proserwer.pl oraz domena jest podpięta pod cloudflare Przeczytałeś/aś i akceptujesz regulamin forum oraz chatbox'a ?: Myśle, że Tak Tak w skrócie - Planuje projekt Serwera Deathrun Classic'a. Serwer jest w fazie projektu i finalizacji, oraz przeniesienia na Dedyka(aktualnie stoi na VPS) ponieważ chcę, aby przy liczbie pluginów w finalnej wersji oraz z pingboostem 3 serwer nominalnie w ~32 obsadzie generował min. 1000FPS dla przyjemnej i satysfakcjonującej Rozgrywki( skakania :) ) Aby projekt miał Sens potrzebuje wsparcia od waszego Community, jakoś również Finansowo. Przysłowie mówi kto nie Ryzykuje nie piję Szampana. Jeśli zaś Szanowna Administracja, nie jest Zainteresowana przyjmę to równie mile, jak samą Akceptację Pozdrawiam.
  20. 4 punkty
    WAŻNE ŻE REKLAMA XDDD @ In4maTor ROBLOX XDDD
  21. 4 punkty
  22. 4 punkty
    Reklama dajcie reputki chociaz 100 mordy XDDDDDDD
  23. 4 punkty
  24. 3 punkty
  25. 3 punkty
    Możliwe jest, że ołówek leżał w kącie pokoju więc nie mieli jak tego zrobić.
  26. 3 punkty
    ☛ | Regulamin serwera [CS:GO Only Mirage] | ☚ 1. Zasady Rozgrywki 1.1 Zakazane jest wyrzucanie paki w miejsca niedostępne dla graczy (Upomnienie/Ban 10min - 480min), 1.2 Każdy ma obowiązek wykonywać cele mapy (Upomnienie/Kick/Ban 10min - 60min), 1.3 Zakazane jest nadmierne kampienie! Wykonujemy cele mapy! (Upomnienie/Kick/Ban 5min - 60min), 1.4 Zakazane jest kampienie na respie TT/CT (MAX 1:10) (Upomnienie/Kick/Ban 5 min - 30 min) 1.5 Niedozwolone jest wykorzystywanie bugów/błędów na mapie (Upomnienie/Ban 5min - 30min), 1.6 Każdy ma obowiązek grać zespołowo (Upomnienie/Kick/Ban 5min), 1.7 Zakazane jest celowe rzucanie smok'ów swojemu teamowi (Upomnienie/Kick/Ban 5min - 30min), 1.8 Nie utrudniamy gry naszemu teamowi (Upomnienie/Ban 10min - 10800min), 1.9 Zakazane jest reklamowanie innych serwerów/sieci serwerów/Cheatów (Ban permanentny), 1.10 Zakazane jest używanie wszelkiego rodzaju wspomagaczy (Ban permanentny), 1.11 Cheaty zgłaszamy adminowi na [email protected], nie na say'u (Upomnienie/Mute/Gag 10min - 180 min), 1.12 Serwer to NIE RYNEK! (Upomnienie/Mute na say/mikrofon 10min - 240min), 1.13 Ping powyżej 120 (Upomnienie/Kick/Ban 5min), 1.14 AFK (Kick), 1.15 Zakaz dawania "info" na TS/Skype/Discord itp. (Ban permanentny), 1.16 Zakaz bugowania serwera (Upomnienie/Ban 30min - 480min) 1.17 Zakaz przechodzenia do poprzedniej drużyny, jeżeli system przeniesie Cię (Upomnienie/Kick/Ban 10min - 30min) 1.18 Zakaz reklamowania stron ze skinami itp. (Upomnienie/Gag/Mute 10-240 min/Ban 1 dnia - 7 dni) 1.19 Zakaz używania skryptu pozwalającego pisanie na czacie w różnych kolorach. (Upomnienie/Gag 30 min - 1440 min/Ban 60 - 1440 min) 1.20 Zakaz nadmiernego proszenia innych graczy o przekazanie monet. Można się zapytać, ale nie można być namolnym! (Upomnienie/Kick/Gag lub Mute 10-60 min/Ban 10 - 120 min) 1.21 Właściciel oraz opiekun serwera zastrzegają sobie prawo do banicji danego gracza bez podania konkretnej przyczyny! (Ban permanentny, przywilej tylko dla w.w rang) 1.22 Obowiązuje całkowity zakaz podważania decyzji administratora. Od składania zażaleń jest dział skarg na forum! (Upomnienie/Gag/Mute 10 min - 1440 min/Ban 5 min - 240 min) 2. Kultura obowiązująca na serwerze 2.1 Zakazane jest obrażanie innych graczy/używanie wulgaryzmów na serwerze (Upomnienie/Mute na say/mikrofon 10min - 1440min/Ban 10min - 1440min), 2.2 Obraza administracji serwera (Mute na say/mikrofon 30min - 10800min/Ban 30min - 10800min), 2.3 Obraza rodziców graczy (Upomnienie/Mute na say/mikrofon 120min - 10800min-Perm/Ban 30min - 10800min-Perm), 2.4 Nie prowokujemy różnych typu kłótni, sporów (Upomnienie/Mute na say/mikrofon 30min - 10800min/Ban 30min - 1440min, za zgodą opiekuna lub właściciela możemy nadać permanentnego muta czy gaga!!), 2.5 Jeśli nie mamy mutacji, bądź skończonych 16-stu lat nie używamy mikrofonu. Chyba, że chcemy podać info lub się przywitać. (Upomnienie/Mute na mikrofon 30min - Permanentnie), 2.6 Puszczanie muzyki, śmiesznych tekstów przez mikro jest zakazane (Mute na mikrofon 60min - Permanentnie), 2.7 Wulgarne/obraźliwe nicki (Upomnienie/Ban 10min - 120min), 2.8 Podszywanie się pod gracza/admina (Upomnienie/Kick/Ban 10min - 480min), 2.9 Grożenie innym graczom (Upomnienie/Ban 30min - 10800min), 2.10 Staramy się pisać z poprawną ortografią (Upomnienie/Mute na say 10min - 30min), 2.11 Jeżeli gracz który dostał kick za afk lub ping, wraca i ponownie łamanie ten punkt regulaminu dostaje (Ban 5min - 60min) 2.12 Zakaz nadużywania mikrofonu/czatu tekstowego (Upomnienie/Mute na say/mikrofon 10min - 240min) 2.13 Zakaz obrażania innych osób, poprzez nazywanie broni (Upomnienie/Ban 5min - 30min) 2.14 Zakaz używania modulatora głosu (Mute na mikrofon 60 min - permanentnie) 2.15 Zakazane jest pisanie wiadomości typu ,,ez", ,,łatwo"! Traktowane jest to jako prowokacja. (Mute/Gag 10min - 60 min/Ban do 30 min) 2.16 Na serwerze obowiązuje całkowity zakaz propagowania nazizmu, faszyzmu oraz wszelkich jego form. Zakazane jest też propagowanie nienawiści w stosunku do osób o odmiennej rasie, orientacji czy o odmiennych poglądach politycznych. (Ban 1440 min - 10080 min, za zgodą właściciela/opiekuna serwera można nadać bana PERMANENTNEGO)
  27. 3 punkty
    Witajcie. Dziś nauczę Was, jak stworzyć klasę oraz perk pod serwer Call Of Duty: Modern Warfare 3 (czyt. COD NOWY) od QTM_Peyote. Zapewne niektórzy z Was wiedzą, że COD NOWY różni się od starszej wersji jedną istotną rzeczą, a mianowicie klasy oraz perki zawarte są w osobnym pluginie, nie tak jak to było w starej wersji (w samym silniku). Klasy oraz perki dopisuje się do pliku: "plugins_codmod.ini", więcej szczegółów poniżej. 1. Podłoże Oczywiście, bez podłoża nie będziecie mogli programować (czyt. pisać klas i perków). Według mnie, najlepszym (i darmowym) programem do pisania klas/perków jest Notepad++ (ma on wiele zastosowań, ale skupmy się na jednej, przejrzystym pisaniu). Ze względu na to, iż jestem dobrym człekiem, udostępniam Wam poradnik znaleziony w internecie, sam z niego korzystałem. Polecam zastosować się do punktów: 2. Ustawianie stylu (Styl do programowania); 7. TestFX Auto poprawianie tabulacji; 9. Auto podpowiadanie składni; 2. AMXX Scripting - wiedza ogólna Nie zaczynajcie bez ogólnej wiedzy o Scripting'u w języku PAWN. Jest to dość stary język i praktycznie nieużywany (wyjątki: CS 1.6, GTA: SA-MP), więc nie polecam nauki tego języka przyszłym programistom (chyba, że jako podstawa do zrozumienia programowania - wtedy jak najbardziej). Wszystkie dodatki, modyfikacje etc. piszemy w plikach o rozszerzeniu *.sma, a dzięki kompilatorowi, uzyskujemy pliki o rozszerzeniu *.amxx (zakodowane, tylko AMXModX może je odczytać). Niestety (a raczej stety), nie możemy uzyskać kodu źródłowego (czyt. pliku *.sma) z zakodowanego pliku *.amxx - dzięki temu unikamy wielu kradzieży pluginów. 3. Kompilator Jak już wspomniałem w pkt. 2, do sprawdzenia działalności naszego pluginu, będzie potrzebny nam kompilator. Wiele osób korzysta z kompilatora znajdującego się na stronie amxx.pl, lecz posiada on tylko podstawowe biblioteki (tak, biblioteki - powinny się Wam kojarzyć z DirectX), a do klas i perków potrzeba już kilka bibliotek stworzonych przez graczy. O bibliotekach nie musicie nic wiedzieć prócz: kiedy ich użyć. Łapcie link do mojego lokalnego kompilatora, posiada wszystkie biblioteki potrzebne do kompilacji klas i perków. By skompilować plugin, kopiujecie plik *.SMA do folderu: Szybka Kompilacja, po czym uruchamiacie "compile.exe". Jeśli Wasz plugin został dobrze napisany, plik skompilowany *.amxx pojawi się w folderze "compiled". Wgrywanie klas i perków podam pod koniec tego poradnika 4. Szablon klasy Piszesz klasę? Nie wiesz, jak zacząć? To proste. Załącz Notepad++ -> Skopiuj poniższy szablon -> Postępuj zgodnie z kolejnymi punktami. Jeśli nie potrzebujesz podpowiedzi, usuń z szablonu wszystko, co jest za "//" - pamiętaj na przyszłość, w języku PAWN "//" oznacza, by pominąć wszystko, co jest w tej linijce za tym znakiem. Jeśli chcesz wgrać klasę na serwer, nazwa pliku musi być następująca: codclass_tutajwpisznazweklasy.amxx // Biblioteki, ich nie ruszamy, znajdują się w każdym pluginie, nie tylko w klasach i perkach #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> // Informacje ogólne, pokazywane po wpisaniu /klasy new const nazwa[] = "Brak"; // Tu wpisujesz nazwę swojej klasy new const opis[] = "Opis"; // Tu wpisujesz opis swojej klasy (wyświetlany po wpisaniu /klasy) new const bronie = (1<<CSW_KNIFE); // Tu wpisujesz nazwy broni w taki sposób new const zdrowie = 0; // Tu wpisujesz, ile ma mieć życia (100 + stała [w tym przypadku 100+0]) new const kondycja = 0; // Tu wpisujesz, ile ma mieć kondycji (normalny bieg + stala [w tym przypadku brak dodatkowej kondycji]) new const inteligencja = 0; // Tu wpisujesz, ile ma mieć inteligencji (0 + stała [w tym przypadku 0+0]) new const wytrzymalosc = 0; // Tu wpisujesz, ile ma mieć wytrzymałości (0 + stała [w tym przypadku 0+0]) // Nie ruszaj! To ma być w każdej klasie! new ma_klase[33]; // Główny public, dzięki temu jesteśmy w stanie dodawać nowe modyfikacje np. niewidzialność itp. public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Volter"); // Pola "nazwa" nie ruszamy, drugie pole to wersja, a trzecie to autor. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); // Rejestrujemy klasę w silniku COD'a (patrz: Informacje ogólne) } // Public mówiący o aktywnej (na danym graczu [id]) klasie public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } // Public mówiący o dezaktywowanej (przez gracza [id]) klasie public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } 5. Bronie Zapewne kilku z Was zauważyło dość dziwny sposób dodawania broni. Nie będę tego opisywał, po prostu przy dodawaniu broni korzystacie z tabeli NAME. 6. Modyfikacje Każdy gracz COD MOD'a wie, że klasa z samymi atrybutami (życie, inteligencja, kondycja oraz wytrzymałość) jest beznadziejna, dlatego podam Wam fragmenty kodu, by uzyskać daną modyfikację (np. niewidzialność, brak grawitacji itp.). Wy jedynie musicie skopiować dany fragment do odpowiedniego miejsca (sugerujcie się szablonem). 6.1. Niewidzialność na każdej broni: #include <engine> public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); // Mamy przedział 0-255. 0 to jest całkowita niewidzialność, 255 - całkowita widzialność. Edytujemy 10. } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Tutaj musimy pozostawić 255. Ustawia to całkowitą widzialność gracza, gdy zmieni klasę. } 6.2. Niewidzialność na nożu: #include <codmod> #include <engine> public plugin_init() { register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); // Jeśli ma nóż, jest niewidzialny: przedział 0-255 } else { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); // Jeśli nie, jest widzialny. } } 6.3. Zmniejszona grawitacja #include <codmod> #include <fakemeta> #include <engine> public plugin_init() { register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); // Wartość od 0 do 800. Bodajże 400 to standardowa grawitacja. ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0); ma_klase[id] = false; } public ResetHUD(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } 6.4. Cichobiegi #include <codmod> #include <fun> public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } 6.5. Ubranie wroga #include <cstrike> // Pod new ma_klase new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; public cod_class_enabled(id) { ZmienUbranie(id, 0); } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } 6.6. Szansa na zrespienie się u wroga #include <hamsandwich> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,2) == 1) // Określasz, ile ma być % szans na zrespienie się u wroga. 1,1 oznacza 100%. 1,2 oznacza 50%. 1,3 oznacza ~34%. 1,4 oznacza 25%. 1,5 oznacza 20% itd, itd. { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } } 6.7. Szansa na zabicie z danej broni #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <fun> public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18); for(new i=0;i<11;i++) give_item(id,"ammo_556nato") } public cod_class_disabled(id) { cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits) { if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 ) // 1, 5 = 20%. 1, 4 = 25%. 1, 3 = 33%. 1, 2 = 50% itd., może być nawet 1, 100 czyli 1% return HAM_IGNORED; new weapon = get_user_weapon(idAtt); if(weapon == CSW_GLOCK18) SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } // Zamiast CSW_GLOCK dajemy broń, z której chcemy mieć 1/x szans na zabicie. 6.8. Odbijanie pocisków #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new pozostale_strzaly[33]; public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id, wartosc) { pozostale_strzaly[id] = 1; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 1; // Wszedzie, gdzie jest: pozostale_strzaly, zmieniasz wartość, ile pocisków ma odbijać. } 6.9. Rakiety #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id, wartosc) { ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; // Tutaj zmieniasz ilość rakiet } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); // Zmieniając wartość 2.0, ustalasz po ilu sekundach można użyć następnej rakiety. } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; // Tutaj również zmieniasz ilość posiadanych rakiet } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.3, ent, (1<<24)); // Wartość 55.0 oznacza podstawowe DMG, a 0.3 to mnożnik inteligencji, czyli 1 w INT = 0,3DMG. } remove_entity(ent); } 6.10. Natychmiastowe przeładowanie // Nie pamiętam, która biblioteka była potrzebna, tak więc najlepiej wstawić wszystkie, a przy błędach z kompilatora, usunąć niepotrzebne. #include <codmod> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> new const max_clip[31] = { -1, 13, -1, 10, 1, 7, 1, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, -1, 50 }; public plugin_init() { register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons); new oldbuttons = pev(id, pev_oldbuttons); new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo); if(max_clip[weapon] == -1 || !ammo) return FMRES_IGNORED; if((buttons & IN_RELOAD && !(oldbuttons & IN_RELOAD) && !(buttons & IN_ATTACK)) || !clip) { cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(max_clip[weapon]-clip)); new new_ammo = (max_clip[weapon] > ammo)? clip+ammo: max_clip[weapon] set_user_clip(id, new_ammo); } return FMRES_IGNORED; } stock set_user_clip(id, ammo) { new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _); get_weaponname(weapon, weaponname, 31); while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0) if (pev(weaponid, pev_owner) == id) { set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4); return weaponid; } return 0; } 6.11. Widzenie niewidzialnych #include <codmod> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) } public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); } 6.12. Wieksze DMG z broni #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_P90 && damagebits & DMG_BULLET) // CSW_P90 - zamiast tego wpisujesz broń, z jakiej ma być większe DMG. cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits); // Pierwsza wartość: 15.0 odpowiada za dodatkowe DMG, nie biorąc pod uwagę inteligencji, czyli np. z AWP bijesz po 105. Dasz tam wartość 15, to będziesz bił po 120. Druga wartość: w tym przypadku 0.0, odpowiada ilości dodatkowych DMG za 1 pkt inteligencji. Jeśli ustawimy tam wartość 1.0, za 1 INT będziemy bić o 1 DMG więcej. return HAM_IGNORED; } 6.13. Multi skok #include <fakemeta> new skoki[33]; public plugin_init() { register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); } public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; // W tym miejscu zmieniasz ilość skoków. return FMRES_IGNORED; } 6.14. Niewidzialność podczas kucania z każdą bronią oraz z bronią wybraną #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <cstrike> public plugin_init() { register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) // Niewidzialność podczas kucania na nożu. Jeśli chcemy na innej broni zmieniamy CSW_KNIFE na inną broń. Jeśli chcemy niewidzialność podczas kucania (każda broń), usuwamy: "&& get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE" { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } 6.15. 1/1 z PPM z Knife #include <hamsandwich> #include <engine> #define DMG_BULLET (1<<1) public plugin_init() { RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } 6.16 Longjumb #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new Float:ostatni_skok[33]; public cod_class_skill_used(id) { new flags = pev(id, pev_flags); if(flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > ostatni_skok[id]+4.0) { ostatni_skok[id] = get_gametime(); new Float:velocity[3]; velocity_by_aim(id, 666+cod_get_user_intelligence(id), velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity, velocity); } } 6.16 SpeedBroni #include <fakemeta_util> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_event("CurWeapon","eventCurWeapon", "b") } public eventCurWeapon(id) { if(!g_bMaKlase[id]) return PLUGIN_CONTINUE new iWeapon = read_data(2); new iEnt; static Float:fSpeedMultiplier = 0.2; // Ta wartosc oznacza przelicznik ktory okresla szybkosc wystrzelenia pojedynczej kuli if(iWeapon == CSW_M4A1) { iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id) //ta wartosc oznacza M4 mozemy ja dowolnie zmienic set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 ); } return PLUGIN_CONTINUE } 7. Szablon perku Piszesz perk? Nie wiesz, jak zacząć? To proste. Załącz Notepad++ -> Skopiuj poniższy szablon -> Postępuj zgodnie z kolejnymi punktami. Jeśli nie potrzebujesz podpowiedzi, usuń z szablonu wszystko, co jest za "//" . Jeśli chcesz wgrać perk na serwer, nazwa pliku musi być następująca: codperk_tutajwpisznazweperku.amxx // Biblioteki, tego nie ruszamy! To są standardowe biblioteki dla perków COD'a #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> // Informacje wyświetlane po wpisaniu /perki new const perk_name[] = "Nazwa"; // Nazwa perku new const perk_desc[] = "Opis"; // Opis perku // To musi być w każdym perku, nie ruszaj! new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Volter"); // perk_name zostawiasz, 1.0 to wersja, a "Volter" to autor. Można zmieniać do woli cod_register_perk(perk_name, perk_desc); // Rejestrujemy perk, nie ruszaj! Zawsze musi być! } // Jeśli gracz posiada dany perk to... public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; } // Jeśli gracz wyrzucił perk to... public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; } 8. Modyfikacje Niestety, tym razem nie podam gotowców. Większość modyfikacji macie wypisanych w pkt. 6. Nie obawiajcie się, w punkcie 9. podam Wam sposób, jak przerobić klasę na perk. Sugerujcie się tamtym sposobem, działa to na takiej zasadzie, lecz tutaj będzie mniej zmieniania. 9. Przerobienie klasy na perk Tak, jak obiecałem, podaję sposób, jak przerobić klasę na perk. Niekiedy trzeba pomyśleć głową, ale najczęściej wystarczy zastosować się do poniższych rad: 1. Załącz kod interesującej Cię klasy (codclass_*.sma) 2. Biblioteki zostaw w spokoju, nie zmieniaj ich! 3. Zmień szablon klasy na szablon perku (pamiętaj, by nie zmieniać bibliotek!) 4. Wciśnij CTRL+F oraz przejdź do zakładki Zamień 5. W polu "Szukany tekst" (S) wpisz: klase, a w polu "Zamień na:" (Z) wpisz: perk, po czym wciśnij "Zamień wszystkie" 6. W polu S wpisz: class, a w polu Z wpisz: perk, po czym wciśnij "Zamień Wszystkie" 7. W polu S wpisz: klasa, a w polu Z wpisz: perk, po czym wciśnij "Zamień Wszystkie" 8. Skompiluj plugin lokalnym kompilatorem (patrz pkt. 3). *** UWAGA! Nie przejmuj się, jeżeli nie będziesz mógł/mogła spełnić pkt. 5, 6 lub 7. Wtedy pomijasz ten punkt 10. Jak wgrać klasę lub perk na serwer? To proste. Ściągasz program do FTP (ja osobiście używam WinSCP), łączysz się z FTP (dane znajdziesz na Pukawce lub innej serwerowni, w której kupiłeś/aś serwer), wgrywasz silnik COD'a (tutaj linku nie podam, iż na internecie znajduje się wiele silników, jak i paczek. Każdy wybierze to, co lubi), po czym wchodzisz w taki plik: cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins-codmod.ini Pamiętaj, by plik ten otworzyć w Notepad++! Struktura tego pliku jest następująca: ;Call of Duty Mod QTM_CodMod.amxx // Tutaj wpisujesz swoją wersję silnika, nazwa może się różnić, lecz zazwyczaj jest to QTM_CodMod.amxx ;Inne // Tutaj wpisujesz pluginy, które nie są ani klasami, ani perkami, lecz wymagają wpisania ich w to miejsce (instrukcja instalacji pluginu) *.amxx ;Klasy //Mega Premium Flaga *, tutaj wpisujesz sobie klasy Mega Premium (jeżeli Twój serwer posiada tylko klasy Premium, zostawiasz sobie tylko tabelę z klasami Premium) codclass_*.amxx //Max Premium Flaga *, tutaj wpisujesz sobie klasy Max Premium (jeżeli Twój serwer posiada tylko klasy Premium, zostawiasz sobie tylko tabelę z klasami Premium) codclass_*.amxx //Normal Premium Flaga *, tutaj wpisujesz sobie klasy Premium (jeżeli Twój serwer posiada tylko klasy Premium, zostawiasz sobie tylko tabelę z klasami Premium) codclass_*.amxx /////////////////Klasy Normalne/////////// codclass_*.amxx ;Perki // Lista perków, kolejność na tej liście oznacza kolejność na serwerze pod komendą /perki codperk_*.amxx ;Zalecane na samym dole // Pluginy, które w instrukcji miały wpisane, by były na samym dole *.amxx Naciskasz na nim PPM --> Podgląd/Edycja --> i wypełniasz według własnego uznania. Potem wyłączasz Notepad++, a w WinSCP, gdy spyta, czy przesłać plik naciskasz: "Tak". Teraz pozostało Ci zrestartować serwer (lub zmienić mapę) i sprawdzić interesującą Cię klasę lub perk. Wydaje mi się, że to wszystko. Zakaz kopiowania bez mojej zgody Copyright©Volter
  28. 3 punkty
  29. 3 punkty
  30. 3 punkty
  31. 3 punkty
    Cześć, wraz z wykupieniem nowej reklamy, na serwerze zostanie przeprowadzony reset rankingu. Z tej okazji wraz z @ Torcik postanowiliśmy przygotować dla was mini-konkurs, który odbywać się przy każdym resecie top'ki. Konkurs rozpoczyna się w piątek 24.07.2020 o godzinie 15:00 a kończy się 21.08.2020 mniej więcej w podobnych godzinach. Zasady są proste, osoby znajdujące się w top 15 serwera (/top15) otrzymają nagrody zgodnie z rozpiską znajdującą się na dole. TOP 1 - SVIP na okres 1 miesiąca + 20zł paysafecard TOP 2/TOP 3 - SVIP na okres 1 miesiąca TOP 4/TOP 5 - SVIP na okres 2 tygodni TOP 6 /TOP 10 - VIP na okres miesiąca TOP 11/TOP 15 - VIP na okres 2 tygodni Powodzenia! *Administracja serwera nie bierze udziału w zabawie **Jeżeli frekwencja na serwerze ulegnie poprawie, możliwe podwyższenie wartości nagród
  32. 3 punkty
    Ze względu na aktualizacje na serwerze, start konkursu został przełożony na 24.07.2020. Powodzenia :)
  33. 3 punkty
  34. 3 punkty
  35. 3 punkty
    Cześć! W tym poradniku przedstawię wam w jaki sposób zmienić kolor czatu ze standardowego, np. na zielony. Krótko mówiąc chodzi o wpisanie komendy, a następnie cyferek odpowiadających danemu kolorkowi. Mały schemat: con_color xxx xxx xxx, w miejsce x wpisujemy cyferki. Spis Kolorów: Kolor domyślny: con_color 255 180 30 Brązowy: con_color 165 42 42 Szary: con_color 156 156 156 Pomarańczowy: con_color 255 165 0 Żółty: con_color 255 255 0 Czerwony: con_color 255 0 0 Różowy: con_color 255 192 203 Biały: con_color 255 255 255 Fioletowy: con_color 160 32 240 Zielony: con_color 0 255 0 Niebieski: con_color 0 0 255 Złoty: con_color 255 215 0 Czarny: con_color 0 0 0
  36. 3 punkty
  37. 3 punkty
  38. 3 punkty
  39. 3 punkty
  40. 3 punkty
    Liczba głosów serwera: 72 Liczba głosów potrzebna do uzyskania wyższej pozycji: 6
  41. 3 punkty
    ekspert w Podrywaniu es
  42. 3 punkty
  43. 3 punkty
  44. 3 punkty
    Liczba głosów serwera: 37
  45. 3 punkty
    3. W rosji walutą też jest alkohol. 5. Nie zapominajmy o eksprocie szlugòw,benzyny i spirytusu. 10. Metro służyło za schrony przeciwlotnicze? Myślałem że metro to było jedyne miejsce do życia gdzie było czyste powietrze gdyż na powierzchni nie było czystego powietrza i grasowały różne stwory typu nosalisy czy wartowniki. 9. Tak to są płuca europy szczególnie po wybuchu reaktora jądrowego :). 2. Czyli w rosji mamy 146 milionów zwolenników Putina pidara. 1. Gdyby Polska podbiła tyle krajów co Rosja to Polska zajęła by prawie całą Europę i część Azji CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE.
  46. 3 punkty
  47. 3 punkty
  48. 3 punkty
    Imię: Kacper/Patryk/Alan Hosting serwera: serverproject.eu (Praktycznie kazdy serwer jest tam postawiony wiec moge wam zagwarantowac ze hosting jest wysoko puntkowany) Mod serwera: RPG Ilość właścicieli serwera: 2 Ilość opiekunów serwera: 1 Ilość slotów: 30, jak bedzie trzeba to powieksze nawet do 60. Wiek właścicieli serwera + opiekunów: Wszyscy po 16 Link do GameTracker'a: Serwer MTA tego nie potrzebuje. Od kiedy serwer posiadasz: od 2 tygodni Aktywna reklama: Reklama zostanie zakupiona u 1 youtubera na dniach, aktualnie mamy po 15/20 osob na serwerze. Kontakt: Steam/Forum/ts/discord i w ostatecznosci FB Dlaczego wybrałeś naszą sieć: Jestem do niej przywiazany, znam sporo osob i skoro zakladam serwer w mta to dlaczego nie mialbym przejsc do was? Przeczytałeś/aś i akceptujesz regulamin forum oraz chatbox'a ?: Biore sie za czytanie. Coś o serwerze: Zacznijmy może od serwera Aby nie było żadnych niedomówień! Serwer został stworzony na paczce skryptów pys 3.0 i nie jest on autorski aczkolwiek mamy kilkanaście swoich skryptów takie jak panel logowania bądź napady/podmianki/pyst. Chcemy być w stosunku do was szczerzy oraz nie mamy zamiaru was kłamać jeśli chodzi o takie sprawy. Jesteśmy średnią ekipą liczącą ponad 7 osób, nie tworzymy żadnych zbędnych problemów oraz nie chcemy mieć żadnych spin z innymi serwerami. Staramy się o jak najlepszą opinię o nas i o naszym serwerze, dlatego dalej stoimy na nogach. Średnia wieku w naszej ekipie to +16 ale są też osoby z niższym oraz wyższym progiem wiekowym. Każdy z nas jest otwarty na nowe wyzwania oraz chetnie przyjmiemy nowe osoby do naszej ekipy. Za zgoda @ Dirr napisalem owe podanie.
  49. 3 punkty
    ADMINISTRACYJNE 1. Najlepszy Właściciel: @ Dirr 2. Najlepszy Administrator: - 3. Najlepszy Junior Admin: @ In4maTor 4. Najlepszy Moderator: @ JanRodo 5. Najlepszy Redaktor: @ Rudaa @ Secuuu 6. Najlepszy Opiekun Serwera: @ Jan z 3 liter 7. Najlepszy Admin TS3: @ Planek 8. Najlepszy Admin Serwera: @ wazzup JAILBREAK @ TheBoy JAILBREAK 9. Najlepszy Właściciel Serwera: @ BaZyLiszEk 10. Najlepszy Grafik: @ Secuuu SPOŁECZNOŚCIOWE 1. Najlepszy Avatar: - 2. Najlepszy opis: - 3. Najładniejsza dziewczyna: Wszystkie <3 ale dam @ Klaudiaaa STRAŻNIK JAILBREAK 4. Największy Nolife: @ TheBoy JAILBREAK 5. Najsurowszy Admin: @ PolishGangsta @ wazzup JAILBREAK 6. Największy spamer czatbox: @ Klaudiaaa STRAŻNIK JAILBREAK 7. Największy spamer na forum: - @ NinjaV2 8. Najmniej doceniona osoba: - 9. Najbardziej zaangażowana osoba: @ BaZyLiszEk 10. Najspokojniejsza osoba: @ Jan z 3 liter 11. Niecierpliwa osoba: @ TheBoy JAILBREAK 12. Najleniwsza osoba: @ PolishGangsta 13. Największy cheater: @ Piotrus 14. Najbardziej wredna osoba: @ panvipeszu 15. Najbardziej lubiana osoba: @ BaZyLiszEk 16. Najprzystojniejszy chłopak: ja 17. Największa fajtłapa forum: @ Klaudiaaa STRAŻNIK JAILBREAK 18. Najgorszy Admin: @ GoldNovaMaster JAILBREAK <3 19. Najgorszy Opiekun: - 20. Najsympatyczniejsza osoba:@ Mareczek21
  50. 3 punkty
    1. Najlepszy Właściciel: ... 2. Najlepszy Administrator: ... 3. Najlepszy Junior Admin: @ BaZyLiszEk 4. Najlepszy Moderator: Nie ma 5. Najlepszy Redaktor: @ Secuuu 6. Najlepszy Opiekun Serwera: @ Jan z 3 liter 7. Najlepszy Admin TS3: @ Planek 8. Najlepszy Admin Serwera: @ KOALA JAILBREAK 9. Najlepszy Właściciel Serwera: @ BaZyLiszEk 10. Najlepszy Grafik: @ Secuuu SPOŁECZNOŚCIOWE 1. Najlepszy Avatar: @ Meduza 2. Najlepszy opis: @ KOALA JAILBREAK 3. Najładniejsza dziewczyna: @ chloee 4. Największy Nolife: @ Ventus STRAŻNIK JAILBREAK 5. Najsurowszy Admin: @ wazzup JAILBREAK 6. Największy spamer czatbox: @ NinjaV2 7. Największy spamer na forum: @ In4maTor 8. Najmniej doceniona osoba: 9. Najbardziej zaangażowana osoba: @ BaZyLiszEk 10. Najspokojniejsza osoba: @ Ganacci. :0 11. Niecierpliwa osoba: Nie ma 12. Najleniwsza osoba: 13. Największy cheater: @ Ventus STRAŻNIK JAILBREAK 14. Najbardziej wredna osoba: @ Klaudiaaa STRAŻNIK JAILBREAK 15. Najbardziej lubiana osoba: @ chloee 16. Najprzystojniejszy chłopak: Ja es 17. Największa fajtłapa forum: @ AviX ONLY DD2 ——————/´ / —————--/—-/ —————-/—-/ ———--/´¯/'--'/´¯`•_ ———-/'/--/—-/—--/¨¯\ ——--('(———- ¯~/'--') ———\————-'—--/ ———-'\'————_-•´ ————\———-- 18. Najgorszy Admin: @ Klaudiaaa STRAŻNIK JAILBREAK 19. Najgorszy Opiekun: 20. Najsympatyczniejsza osoba: @ chloee
×
×
  • Dodaj nową pozycję...